Plugg...

Lovet börjar lida mot sitt slut och usch vad jag inte saknar skolan! Pluggandet som jag skjutit upp hela lovet börjar komma i kapp nu, så det blir alltså råpluggning idag. Har nämnligen kemiprov på onsdag och det är inte direkt mitt favoritämne. Men har i alla fall läst och räknat i en timme nu, så tyckte jag var värd att få blogga lite. Tycker bloggningen har lidit lite för mycket på sista tiden, så ska försöka komma igång ordenligt igen!

Verkar som att ganska många av våra läsare var i Göteborg i helgen, i alla fall enligt statistiken. Stämmer det? Freddi och jag åkte faktiskt inte dit, vilket jag ångrar lite grann. Hade varit kul att få gå på mässan och se alla duktiga ryttare! Men ni som var där, var det kul? Köpte ni något fint på mässan eller tittade ni bara? :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback