Planer för Vendela

Detta blir inlägg nummer 200! Det firar jag med att bara slänga in några snabba rader. 

Issas mamma ska alldeles strax skjutsa ut Issa och mig till stallet, och Vendela ska få sig ett litet dressyrpass tänkte jag. Karin tyckte att jag skulle ridit henne i lördags, men jag red Twiggy (Thereses ponny) istället, eftersom jag lovat henne sedan innan att rida den, och inte hann med båda. 

Gjort är gjort, men jag hoppas hitta tillbaka till den känslan jag fick på träningen senast!

Nu åker dom = jag har tre minuter på mig. Ooops..! :D

Sötbild från förra året :)


Kram Freddi

Kommentarer
Postat av: Julia

Kul att det går så bra!

2011-02-28 @ 18:26:03
URL: http://ohjuliet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback