Pikétröja

Har börjat gilla pikétröjor väldigt mycket! Tycker det är riktigt snygg när man rider och ser stilrent ut. Funkar både till hemmaridning och träningar. Ska nog ta och införskaffa några till sommaren, då de kommer passa perfekt då! Enda negativa är väl att man får bondbränna om man rider för mycket i solen, haha ;)

Tycker Kingsland hade några riktigt snygga exemplar. Pikeur hade också några snygga, men de är nog lite för färglada för min del. Men jag tror nog ändå att de kan vara riktigt snygga till mörka ridbyxor. Det viktigaste med en pikétröja är att den sitter bra, dvs är figursydd, eller vad tycker ni?



Kram


Kommentarer
Postat av: Elin - en hästblogg med en otrolig sköthäst

Åh, nu påminner du mig om sommaren igen ;)

Haha, gud vad jag längtar .. :D

2011-02-15 @ 15:29:14
URL: http://lizzylover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback