Provridning av Cavendish 24/1 2009

Har ju faktiskt (tack vare Issa!) en massa bilder från när jag provred Vendela i Växjö. Alice och Anna är de som ägde henne i tre år innan mig :)





Haha, såhär gör hon alltid när någon ny ska rida, håller huvudet högt. Hon är verkligen svår att kommunicera med i början, väldigt misstänksam och på sin vakt hela tiden.












Här bytte vi sadel så att jag kunde hoppa lite. Dock så var jag så höjdrädd att jag inte vågade hoppa högre än krysset, haha!






I efterhand undrar jag varför jag egentligen köpte henne. Men, inget jag ångrar idag, det blev ju så bra det bara kunde bli. Jag fick bara kämpa lite mer än vad jag hade tänkt för att komma dit jag ville. 

Kram


Kommentarer
Postat av: Emelie och Joker - Unghästblogg

Sv: Tack så mycket! =)

2011-02-09 @ 19:20:39
URL: http://likeajoke.blogg.se/
Postat av: Patricia

Sv: Hon är ju så kul! TACK :D

2011-02-09 @ 19:26:36
URL: http://minponnyochjag.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback