Litet klipp från gårdagen

Saga var snäll och filmade lite med mobilen när jag red Vendela i tältet igår! Var bara tvungen att se om skänkelvikningarna undan vänster var så grymma som dom kändes. Och jovisst är dom det, klart att det är jobb kvar, men hon flyttar sig jämt och fint undan skänkeln utan att hacka i tempot.

Tyvärr så blev kvaliten urusel, och jag undrade om jag ens skulle lägga upp den. Knappt ens "bättre än inget" ju, men jaja! Här har ni den anyway!

Man ser även lite att hon skulle kunna skjuta på lite mer bakifrån för att vara petig, men det syns också att hon har ett fint och avspänt tänk "framåt-nedåt" i formen, och det är jag jättenöjd med! :D


Kram



Kommentarer
Postat av: Elin - en hästblogg med en otrolig sköthäst

Även om kvaliten är dålig så ser det jättefint ut! :)

2011-02-17 @ 20:26:16
URL: http://lizzylover.blogg.se/
Postat av: Amanda

Va snäll du är! :D

2011-02-17 @ 20:50:32
Postat av: sussi

förstår att du är nöjd, formen ser verkligen super ut men visst lite snabbare bak kunde hon va om man ska va petig. Ska man va ännu mer petig ser det på de första bort fr kameran ut so om ni tappar yttersidan liiiiiiiiiiiite å inte riktigt får m inner bak... kan va ett lur på ögat för de mot kameran ser det bättre ut där ser hon rakare ut utom ibland då hon faller sista ett lr 2 stegen men guuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuud vilken skillnad på dem du lagt ut innan.. Riktigt bra jobbat Freddie =)

2011-02-19 @ 20:31:54
URL: http://siouxzie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback