Kemiplugg

På onsdag har jag kemiprov så sitter för tillfället och läser om kolföreningar, molekyler och strukturformler. Är ungefär lika roligt som det låter... Men det är sånt som måste göras, även om man hellre skulle spendera tiden till något annat. Har i alla fall lite mer koll på grejerna nu, så jag hoppas att provet kommer gå bra.

Nog pratat om läxor och skolan! Skrittade som sagt ut på Artie, i ungefär 40 min. Han har fått ett nytt reflextäcke, så testade hur det satt. det passade bra och låg på plats hela turen. Fyllde sin funktion kan man säga ;) Var en mysig tur och jag var helt förvånad över hur ljust det var! Red runt 5-6 och det var fortfarande inte mörkt. Helt otroligt! Snart är det vår, ska ni se :D





Kommentarer
Postat av: wilmaklemedsson

hejsan ! allt bra ? :)

sjuktfin blogg, checka gärna min !

& släng in en kommentar (a)

2011-02-28 @ 23:22:37
URL: http://wilmaklemedsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback