Hopp hopp hopp

Kollade lite extra på filmerna från träningen i fredags och insåg nyss hur mycket bättre Artie hoppar när jag har en bättre galopp. Har, som jag tidigare nämnt, inte tränat alls mycket hoppning med honom än så har mest testat mig fram hittils. Men nu när jag har fått lite mer tränarhjälp (både från Daniel och Karin) ser jag att Artie får så mycket bättre hoppteknik. Tänk sen om några månader, när jag har tränat ännu mer, vad vi kommer att utvecklas!

Tog några stillbilder från filmerna, men blir tyvärr inte den bästa kvalitén då. Men man ser att det är en häst i alla fall ;)














Kram


Kommentarer
Postat av: Elin - en hästblogg med en otrolig sköthäst

Ser rent ut sagt skitbra ut! :D

2011-02-27 @ 21:01:15
URL: http://lizzylover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback