Gårdagen

Hej hej allihopa!

Nu ska jag faktiskt, för första gången på denna blogg ursäkta för så dålig uppdatering. Men om sanning ska fram så har det faktiskt inte hunnits med. Men jag hoppas att vi kan bli förlåtna ändå, haha ;)

Gårdagen började med att Freddi och jag vaknade vid 10 (ställde alarm, annars hade aldrig gått ;)), vi åt frukost och åkte sen till stallet. Jag skrittade bara ut på Artie, eftersom han var så duktig på träningen i fredags. Red en sväng med Ida i stallet, vilket var mysigt! Vid ungefär 2 kom vi på att vi spontant skulle åka till Norrköping och shoppa lite! Done and done!

Min familj + Freddi åkte alltså till Ingelsta i Norrköping för lite shopping! Tyvärr var Avantia (hästaffären) redan stängd, så blev inga hästgrejer! Men lite andra finfina kläder blev det allt, för både min och Freddis del. Där sprack alltså mitt köpstopp som jag tänkte ha i Februari, haha. Vi åt sen på Pizza Hut (som hade en grymt snygg röd matta, eller vad tycker ni?! ;)).

På kvällen blev det en mysig hemma kväll framför Melodifestivalen tillsammans med Freddi och Sofie!

Puh så! Nu fick ni lite uppdatering om gårdagen i alla fall :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback