Chantina RC 1317

Jag lånade en jättefin connemara mellan september 2008 och januari 2009. Red in henne och hann börja utbilda henne lite också, innan vi lämnade tillbaka henne till ägaren.

Chantina heter hon och var en riktigt snygg ponny!





Denna bild har inte jag fotat, utan den tillhör ägarna Anna-Lena och Sten Andersson :)


I somras så fick Chantina en dotter, Dimmans Zelinda e: Hagens Zephyr

Bilden kommer ifrån Dimmans stuteri


Tänkte att det kunde vara lite roligt att kolla på, tycker faktiskt att dom är lite lika i huvudet. Ganska små, mandelformade ögon båda två. Tror även att lilla Zelinda får en riktigt snygg överlinje, precis som mor sin!

Jag tror att tanken är att Chantina ska fortsätta vara avelssto, och det ska bli roligt att följa hennes avkommor sedan. Hon är en jättebra ponny, bara det att vi inte riktigt passade ihop hon och jag, tråkigt såklart, men sånt som händer. Chantina har det ju jättebra nu också! :)

Kram


Kommentarer
Postat av: Karro Grape

sv: fast jag har aldrig vatten till! Står väl ifs på att man ska ha det, men det funkar minst lika bra utan :D

2011-02-09 @ 15:13:19
URL: http://karrodandy.blogg.se/
Postat av: Johanna

Tack så jättemycket :)

Fin blogg!

Kram, ha det bra!

2011-02-09 @ 21:25:51
URL: http://lavenza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback