Tisdag

Idag kommer Isabelle hem, ni kanske har saknat henne lika mycket som jag? :D 

Jag ska nog rida idag också, får se om jag rider Vendela eller om det bara blir Artie idag. Känner inte för att rida Vendela när hon inte känns bra, jag blir på så dåligt och uppgivet humör känner jag. Ett alternativ är ju att få med mamma ut så att vi kan rida en lugn tur i skogen tillsammans eller något. Den som lever får se :D

Vill säga tack för alla kommentarer ocskå, låg ju rejält efter med att svara nu, men har nog fått till det nu. Charmen med att inte ha en gigantisk blogg är ju att man hinner svara på det ni skriver, och det tycker jag faktiskt både är roligt och viktigt. Att få lite kontakt med er läsare är ju jätteroligt :D

Mamma var med Kristina idag till equiterapeuten, eller snarare med Bingos lillebror Dundee. Hur som helst så sa han att vi skulle höra av oss på måndag så kanske han kan titta på Vendela igen. Då kommer vi även ha veterinärens utlåtande och eventuell behandling också. Känns bra att verkligen gå till botten med detta och få Vendela återställd igen. Hon måste ju bli sitt gamla vanliga jag igen <3





Kommentarer
Postat av: Elin - en hästblogg med en otrolig sköthäst

När var det du började märka de här problemen med henne? :/



Var det på meetinget?

Kram

2011-08-09 @ 16:47:37
URL: http://lizzylover.blogg.se/
Postat av: Julia - tävla om röda Premiere lindor på min blogg!

Håller tummar, tår, tassar och hovar för Cavendish.



Sv: Ja hon var en mkt vänlig häst :)

2011-08-09 @ 21:02:53
URL: http://ohjuliet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback