Ridhuset 10/8

Jag höll min plan med att rida i ridhuset och jobba med sidvärtsrörelser, tempoväxlingar och övergångar. Satte upp en lite övning runt fyrkantspåret där jag flyttade ut bakdelen i varje hörn. På långsidorna gjorde jag skänkelvikningar och på kortsidorna varierade jag tempot. Sedan la jag in lite övergångar här och var samt några volter.

Pratade med Karin också och ska träna för henne på fredag. Det ska bli jättekul har ju inte tränat på länge nu. Dock innebär ju det att jag kommer ha tappat massor och få jobba en hel del! Men det är ju så det är, ridning är ju en färskvara ;)





Kommentarer
Postat av: Elin - en hästblogg med en otrolig sköthäst

Så kul att du ska dressyrträna :) Kommer någon kunna filma? :D

2011-08-10 @ 22:37:36
URL: http://lizzylover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback