Måndag

Idag är det alldeles för varmt för att rida på dagen, så jag tänkte åka ut ikväll i stället. Just nu är jag i Norrköping på mina föräldrars jobb, hängde med hit för vi ska åka vidare till Linköping i eftermiddag. På vägen hit åkte vi förbi Avantia för att kolla om de hade fått in mina nya ridbyxor. Tyvärr tillverkas de inte längre så de hade beställt några liknande. Så nu är jag lite kluven hur jag ska göra, gillar inte dessa lika mycket som de förra. Så nu får jag se vilka jag köper om det blir de här eller om jag hittar några andra.

Artie har vilat de två senaste dagarna pga att jag varit rätt upptagen, men idag ska han ridas :D Ser verkligen fram emot det, jag längtar alltid efter att få rida honom om jag stått över några dagar. Tänkte rida ut i skogen och sen kanske några varv på fältet.

Min finfina kille ♥



Kommentarer
Postat av: jonna

härlig bild , snygg häst :)

2011-08-01 @ 21:07:29
URL: http://livetisadeln.blogg.se/
Postat av: Elin - en hästblogg med en otrolig sköthäst

Din finfina kille är verkligen fin :)

2011-08-06 @ 17:18:37
URL: http://lizzylover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback