Dagens fråga

Att träna för tränare är A och O för att komma vidare tycker jag. Ända sedan 2005 så har jag regelbundet tränat för olika tränare i både hoppning och dressyr (from 2009 i princip bara dressyr dock). Att ha någon kunnig person som hjälper och lär en betyder så otroligt mycket, man behöver ju verkligen stöd och hjälp på hästryggen.

Jag tycker inte att träningar bara är för dom som tävlar, att träna kan vara lika kul även fast man inte har några som helst tävlingsambitioner! Fråga min mamma bara, hon älskar verkligen att träna, fast hon hatar att tävla ;)

Tränar du för tränare?



FreePollKit.com




Kommentarer
Postat av: Dressyrteam

SV: aw, tack! :D

2011-08-17 @ 09:22:36
URL: http://dressyrteam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback