Bingo som gäller

Idag så ska jag rida Bingo för första gången på en månad!

Kristina kommer in med honom till Trolldal, så jag tänkte la känna på lite dressyr. Får se om han minns hur man gör, han har ju mest galopperat för att få upp konditionen den senaste månaden. Har jag tur så har han saknat det lika mycket som Vendela, isåfall så kommer jag att få en trevlig upplevelse! :)

Vi tog självklart tillbaka Vendelas anmälan till tävlingen i Eskilstuna. Hon ska få all tid hon behöver till ev rehabilitering om det visar sig att det behövs! Istället så är nu alltså Bingo anmäld till LB1, så jag får dra på mig tävlingskläderna den 13 augusti ändå. Jag slutar jobba den 12, så en tävling blir peeeerfect att fira in det med! Jag är verkligen jättebortskämd som har två fina ponnyer att tävla på, något jag är väldigt medveten om och tacksam över.







Kommentarer
Postat av: Elise

NI är så underbart fina tsm! :D <3

2011-08-01 @ 23:26:45
URL: http://eliisevogniild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback