Arties halvbror

Fick tips om en länk från snälla Julia om Arties halvbror. Hittade sedan en film på Youtube på den när den tävlar. Tycker det är så intressant att se och läsa om Arties släkt. Den här var rätt lik Artie i kroppen tycker jag, bara något biffigare och kraftigare. Sedan väldigt annorlunda eftersom den är skäck, haha. Däremot på filmen tycker jag deras galopp ser väldigt olika ut, den här verkar vara mycket mera storgalopperad. Men båda ser okomplicerade ut på hinder, så det är ju en likhet.

Hingsten heter C-Dur´s Pacific och är en godkänd hingst. Den är alltså efter samma pappa som Artie, A-dur.





Vad tycker ni, är de lika?


Kommentarer
Postat av: Julia - Tävla om röda Premiere lindor på min blogg!

Han har större galopp precis som du säger! Men deras språngkurvor är mycket lika, även uttrycket och speciellt överlinjen :)



Det finns ju många hästar e: a-dur men jag vet själv att det alltid är lika kul att se hästar e: Hip hop som Melroose. Det är ju trots allt precis samma pappa :D

2011-08-13 @ 13:43:59
URL: http://ohjuliet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback