5 småsaker om mig

* Jag är besatt av att hästen måste vilat på båda bakhovarna om den är frisk. Står den bara och vilar på samma så får jag för mig att den är halt på det bakbenet och försöker få den att ställa sig och vila på det andra också onnan jag kan rida. 

* Jag har hoppat 135 cm på enstaka hinder och 130 cm bana på hoppträning. Detta när jag var 13, med min 143 cm höga hopponny Nico, det var en stjärna det!

* Jag ville bli beridare fram till förra året, nu vill jag istället satsa på en utbildning och "vanligt yrke" som tex journalist.

*  Jag har alltid haft väldigt höga ambitioner och press på mig själv och mina hästar. På gott och ont.

* Slutade hoppa och började med dressyr för att jag var för höjdrädd, och tanken på att inte kunna vara bäst stod jag inte ut med. Såhär i efterhand så vet jag att jag och mitt psyke passar mycket bättre på en dressyrbana.

Vad många ideer till nya inlägg jag gav mig själv nu också, finns massor jag vill ha sagt! :D Håll utkik senare guys

Jag i lite olika skepnader








Kommentarer
Postat av: Julia - Tävla om röda lindor från Premiere hos mig!

Sista bilden är oerhört vacker på dig!

2011-08-09 @ 12:26:22
URL: http://ohjuliet.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Åh jag älskar verkligen Bingo på den där bilden :D Sååå himla fin!!

2011-08-09 @ 13:15:00
URL: http://lvdressyr.blogg.se/
Postat av: Elin - en hästblogg med en otrolig sköthäst

Jag ska nog också satsa på något "vanligt" yrke men ha häst vid sidan om :)

För det kommer en tid då man måste sluta rida, eller måste och måste .. men då har man ett annat yrke också ju ;) Okej, känns som att ingen förstår vad jag skriver.



Äsch, den bilden på Bingo är så sjukt vacker, allt är perfekt med den bilden :) Samma sak med den sista bilden på dig, så sjukt vacker. <3

2011-08-09 @ 14:54:30
URL: http://lizzylover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback