En ovanlig lördagskväll

Var ute och sprang en runda förut, och nu kollar jag Körslaget. Kattne gick vidare!

Känns lite konstigt att vara hemma såhär faktiskt. I och med att jag har världens bästa kille och världens bästa vänner, och vill träffa båda delarna på helgerna, så blir det väldigt lite tid hemma som ni förstår. Minns faktiskt inte när jag var hemma en fredag- eller lördagkväll senast, tror det är första gången för i år nu. Men jag klagar absolut inte - jag älskar verkligen mitt liv och att ha så många människor jag älskar runt omkring mig att umgås med! Det är inte alla som har så fina människor i sin omgivning som jag har, och jag är grymt tacksam <3





Vädret var underbart och det ska bli lika fint imorgon! Toppen, eftersom sista start är 17.54 eller nåt. Blir en lång dag, så lite fint väder sitter faktiskt inte helt fel!

Annars är jag mest på taggat humör, det ska bli så kul att komma ut med Bingo. Han är så härlig hela han att rida, har sån utstrålning. Han älskar verkligen publik och att visa upp sig, så det är bara att hålla tummarna på att han gör ett bra framträdande imorgon. Hoppas även på vårt kära lag, som har goda chanser att göra bra ifrån sig! :) Ska bli spännande att se hur det går helt enkelt!



Kram


Kommentarer
Postat av: sofia

Sv: Förstår det ;)

2011-04-16 @ 21:47:28
URL: http://sofiamagnbrant.blogg.se/
Postat av: sandra

hur gjorde ni er snygga header? :D

2011-04-16 @ 21:55:20
URL: http://sandrashalsa.blogg.se/
Postat av: Ebba & Emmy

Lycka till imorgon! vi hoppas på att vi får se många bilder! :)

2011-04-16 @ 22:39:10
URL: http://dressyrvshoppning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback