Tjenare bloggen

Jag har spenderat min morgon i Vingåker, istället för att tävla i Laxå, som jag skrev i några inlägg här under. Men, mina käraste kompisar gjorde mig stolt idag, så det var faktiskt värt att vakna klockan tio över sju! Grymma rundor på grymma hästar är vad som presterades idag. Katrineholm kör hårt och nu är klubben verkligen på G igen! 

Jag agerade även fotograf åt Issa + hela laget, ni lär få se en hel del bilder sedan när Issa laddar upp dom. Ikväll så blir det Morjanå iallafall, ska bli riktigt roligt! Nu så måste jag snart åka in till stan och se till att Vendela får röra lite på sig. Tror att det blir i ridhuset faktiskt, om det inte är mycket att lösa idag, så att jag måste dra ut det på två dagar, så tänkte jag att jag skulle rida ut imorgon faktiskt. Tog mig tid att lösa problemet med högersidan igår, fast jag hade tänkt hoppa egentligen, så jag tror inte att det ska vara nåt större problem idag iallafall.

Hon trampade på riktigt bra förra tävlingen :D








Kommentarer
Postat av: sofia

Sv: haha ja det är mums med mat :D haha förstår att du gör det :D

kram

2011-04-30 @ 15:35:33
URL: http://sofiamagnbrant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback