Stora häst-testet

1. På vilken klubb började du rida?: Katrineholms ryttarförening
2. Vem gjorde dig till den ryttare du är idag?: Nico Junior, Sunshine och Cavendish 
3. Vilken häst har lärt dig mest?: Har lärt mig mycket av alla hästar jag haft
4. När började du tävla högre än klubbtävlingar?: 2005
5. Vilken häst har du mest placeringar med?: Nico

Dressyr:
1. Vem är den mest utbildade häst du ridit?: Whitesider och Moschino
2. Vilken häst har du din högsta dressyr placering med?: Vendela
3. Vad är det svåraste program du ridit?: LA:3, efter helgen LA:P1 :)
4. Vad tävlar du för klasser?: LA-klasser på Vendela, LC:2 och LB:1 med Bingo ungefär
5. Vad har du tagit för placeringar i år?: Vann en LA1 med Vendela senast!

Hoppning:
1. Vilken häst har du hoppat högsta enkelhindret med, vilken höjd?: Nico, 135 cm
2. Vilken häst har du hoppat högsta banan med, vilken höjd?: Nico, 130 cm
3. Vad tävlar du för klasser?: Hihi, 80 clear round ungefär 
4. Vad har du tagit för placeringar i år?: Felfri i den 70 cm clear round jag deltagit i

Häst: 
1. Vem är den hetaste hästen du ridit?: Jag vet faktiskt inte, dom är heta på så många olika sätt
2. Vem är den starkaste hästen du ridit?: Fighter
3. Vem är den minsta hästen du ridit?: Någon shettis
4. Vem är den största hästen du ridit?: Sid, 175 typ
5. Vem är den häst du tog grönakortet på?: Visade Don för hand, och han slet sig. Härligt, men klarade mig iaf!
6. Vem är den häst du tävlade först i dressyr?: Nico
7. Vem är den häst du tävlade först i hoppning?: Första någonsin; Nizze, första lokala; Nico
8. Vem är den häst du tog din första placering med?: Nico
9. Vem är den häst du tog din senaste placering med?: Vendela
10. Vilka hästar har du tävlat i lag med?: Nico (2006 och 2007 div 3 o div 2 hoppning) Vendela (2009 div 3 o 2 dressyr, 2010 div 1 dressyr) Om en vecka ska jag rida Bingo i div 3 dressyr :D

Antingen eller:
Häst - Ponny
Dressyr - Hoppning  (fast hoppa är grymt kul!)
Utomhustävling - Inomhustävling
Satsa för seger - Fisrida (beror helt på vad det är för klass, om man vill ha kval osv)
Vitt schabrakPersonlig färg (vitt i dressyr, färg i hoppning)
Ridstövlar - Chaps
Spilta - Box
Spån- Halm
RäckeOxer
Kompisar i hagen - Ensam

Åååh, fick lite flashback från bilddagboken nu! Gud vad många sånnahär test jag har fyllt i i mina dagar ska ni veta. Oftast är dom värdelösa, men det är ju roligt att fylla i dom, hah.



Kram


Kommentarer
Postat av: Ebba

Sv; tack du! :D ja det blir kul! ;D

2011-04-07 @ 10:13:09
URL: http://dressyrvshoppning.blogg.se/
Postat av: Elinore

SV: ja det är jätte kul att hon har blivit starkare :D ha det bra!

2011-04-07 @ 10:19:33
URL: http://etraningsdagbok.blogg.se/
Postat av: Klara Dahlstedt

Det stjäl jag! ;)

2011-04-07 @ 15:59:59
URL: http://klaradahlstedt.blogg.se/
Postat av: sandra

hej hur gjorde ni er design? ;D

2011-04-07 @ 21:00:21
URL: http://sandrashalsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback