Startnummer

I morgon startar jag som nr 10 i första klassen och nr 5 i andra! Kanske inte jättebra egentligen, men eftersom jag inte har så höga krav spelar det inte så stor roll. Jag tar det bara som träning med tanke på att vi inte varit ute och tävlat så mycket än. Vill bara att vi ska samla rutin tillsammans och få två rundor med bra känsla.

De senaste träningarna har gått toppen så det känns bra inför i morgon. Dock vet man ju aldrig hur det blir väl på plats. Alla kan ju ha en dålig dag, så jag tar det som det kommer helt enkelt. Dessutom såg jag att ena Arties hov hade börjat gå sönder lite, så jag hoppas verkligen att skon sitter kvar!







Kommentarer
Postat av: anonym

vart ska du tävla imorgon? :)

2011-04-21 @ 21:35:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback