Nytt i Tävlingsgarderoben!

Ja, igår så var Tävlingsduon ju på shoppingäventyr i Nyköping, som vi skrev. Lovade ju att visa vad jag köpte, så här kommer lite bilder;







Ridbyxor, Mountain Horse. Modellen heter Serena, och är i lycra. Lite sådär stretchiga, ni vet! Sitter awesome, så jag är jätteglad! Från Glada Hästen I Spiltan, en tusenlapp gick dom på. Ska ju tävla nästa helg, så då kan jag visa hur dom ser ut när jag har på mig dom!





Ridhandskar, Roeckl. Meredith Michaels-Beerbaum modellen med stretch uppe på själva handsken. Lika sköna, och lika bra grepp som "de vanliga" Roeckl, fast lite luftigare och billigare, hehe. 279 kr på Hästbutiken.

Förövrigt så var båda affärerna jättebra! Fanns mycket fina grejer, och Hästbutiken hade lite påskerbjudanden. Bland annat så kunde man gissa hur många broddar som fanns i en burk för att han chansen att vinna ett träns från Schockemöhle (eller hur fasan det nu stavas)! Massa godis, chips och påskmust också - Tävlingsduon gillar!



Kommentarer
Postat av: Elin - en hästblogg med en otrolig sköthäst

Snyggt! :D



Påskmust är ju äckligt .. :p Har ni druckit pepsi någon gång? :D Det är riktig dricka! (L)

2011-04-22 @ 14:20:32
URL: http://lizzylover.blogg.se/
Postat av: Fanny Claesson

Sånna handskar hade jag förut, de är superbra. Bara att tvätta så är de vita igen! :D



Jag rider bara bäbisklasser, LC & LB.. Första gången han åker bort och tävlar, så därav mycket transportsträckor i programmen.. :)

2011-04-22 @ 22:23:02
URL: http://fannyclaessondressyr.blogg.se/
Postat av: Julia

De handskarna är super-bra! Har själv haft sånna och vanliga, de är bäst :)

2011-04-25 @ 00:28:28
URL: http://ohjuliet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback