Mias RS

Mias-schabraken är ju väldigt populära inom dressyren och man ser dem rätt ofta där. Vad jag har hört har de både bra passform och kvalité och är värt sitt pris. Jag tycker det är så fult när schabraken blir urtvättade och kanterna blir slitna. Tittade lite på hoppschabraken från Mias och tyckte de var riktigt snygga. De finns i 26 olika färger och finns att beställa lite här och där. Dock är de nog lite för dyra för mig, då jag snabbt tröttnar på mina schabrak och vill köpa nya hela tiden ;) Men tror de är jättebra för någon som vill ha ett schabrak med lång livslängd!





Kommentarer
Postat av: Bella Manson - Kom ihåg namnet

26 färger, shit det var inte lite ^^

2011-04-02 @ 22:09:52
URL: http://bellamanson.blogg.se/
Postat av: Elin - en hästblogg med en otrolig sköthäst

Svar. Okej :) det finns många chanser ju ;) Tror inte det här (och kommande vecka) är de enda gångerna Freddi rider Artie ;)



Okej :) Hihi ;)



Åh, så kul! :D Önskar att mina kusiner också bodde i något annat land, så man kunde åka dit :)

Åker du imon?



Ha så kul! :D

2011-04-02 @ 22:41:41
URL: http://lizzylover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback