Kul upptäckt

Skulle kolla på Laxås hemsida om dom lagt ut några startlistor till på lördag, men det hade dom inte gjort. Ska kolla i TDB om det finns några ute! På lördag så ska jag ju dit och tävla en LB1 på Bingobongo!

Klickade runt lite, väldigt mysig klubb detta och det ska bli roligt att komma tillbaka dit. Såg även att jag och Cavendishan fanns med i fotoalbumet! När jag tänker efter så kommer jag ihåg att dom bad mig mejla in bilder därifrån, och dom var såpass envisa så att jag kom ihåg det också. Hade helt glömt det, så det var roligt!



Där vi vann detta mycket snygga pris, haha!




Kommentarer
Postat av: Ebba

Sv; Jaha okej, men han är C-ponny ;) Vad kul! jag vet inte än vad jag ska rida, svårt att välja ju, men jag tror att jag ska hoppa med D'arcy. Han blir så himla spänd när han kommer ut, jättetråkigt är det! det går verkligen inte att göra något åt det, så då är det bättre att hoppa ;) Men Myran vet jag inte heller vad jag ska rida än, Syrran kanske ska rida något med henne med :) men det blir nog bra tror jag. Det ska bli kul att ses! :D



Kram

2011-04-26 @ 16:41:59
URL: http://dressyrvshoppning.blogg.se/
Postat av: Elin - en hästblogg med en otrolig sköthäst

Svar. Okej :) ojdå, en riktig bock-häst då med andra ord, ;)



Okej :) Ja, såklart du rider henne mest :p ;)

Ja, så kul! =D



Hoppas det stod "ska göra ett inlägg om Bingo" för du skrev gra, men hoppas det var göra ;) Ska bli intressant att läsa :D

2011-04-26 @ 18:01:41
URL: http://lizzylover.blogg.se/
Postat av: Fanny

å hon låter så himla härlig och positiv! Tråkigt nog är det ganska många hästar som har, antagligen blivit felbehandlade tidigare i sina liv som har satt ärr för alltid.



Att Scilla letar saker att bli rädd för beror nog helt enkelt på att hon försöker undvika att jobba bara :P Haha jag blev ju utesluten på årets första tävling xD Där var typ en högtalare som hängde på väggen inne på banan, nästan uppe i taket, och ingen annan ser den, jag ser den inte, men såklaaart fick hon syn på den och vägrade gå förbi den och kastade sig hit och dit! Haha hm ja lite mindre kul. Har det tom på film xD Vet inte om jag vågar lägga upp! Haha!

2011-04-26 @ 21:38:52
URL: http://gax.blogg.se/
Postat av: Erika

sv: Tack! :) Grymt fina bilder där upp oxå ;)

2011-04-28 @ 07:18:23
URL: http://erikastraning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback