Hemkommen

Kom precis hem från en rolig natt i Stockholm! Vi kom fram vid halv 2 och gick då på stan och kollade runt lite. Men eftersom jag rätt nyligen varit i England och shoppat massor där, blev det inget nytt inköp för min del. Däremot satte vi oss vid vattnet med en varsin glass i handen och njöt av det fina vädret. 

På kvällen grillade vi och tittade på Körslaget. Roligt att Katrineholm är bland topp 3 (Janni, du hade tydligen rätt ;))! Trodde jag inte första gången jag hörde att Kattne skulle vara med.

Idag började vi med att åka bil först till Eskilstuna där vi hälsade på Sofies ponny Spot. Han är söt liten gubbe på hela 30 år nu! Efter det åkte vi vidare till Katrineholm och hem.















Sofie och gammel-spot :D




Kommentarer
Postat av: tilde

Sv: Tack så mycket!

2011-04-17 @ 16:15:28
URL: http://unicornia.blogg.se/
Postat av: JoffaJan

man blir ju lite stolt så där när ens vänner är sådär olagligt fina :D

2011-04-17 @ 20:38:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback