Hej igen!

Ursäkta för vår frånvaro, men både jag och Freddi kände att vi behöve en liten bloggpaus. Inget märkvädrdigt men vi var helt enkelt rätt upptagna! Kul att några av er ändå har saknat oss, har faktiskt saknat bloggandet lite och ändå har vi bara varit borta två dagar!

Igår cyklade jag och Freddi ut tillsammans till stallet direkt efter skolan. Jag red först ut en lite sväng, men vände ganska snart då det är så läskiga hål i marken överallt. Fortsatte passet på stora utebanan i stället, där jag jobbade med övergångar. Artie kändes hur fin som helst, var nästan bästa passet på länge! Han var så uppmärksam hela tiden och man märker hur han verkligen försöker göra rät hela tiden! 

Efter vi ridit kom Freddis föräldrar och hämtade oss så åkte vi raka vägen till Morjanå och spenderade natten där. På kvällen red vi ut en liten sväng på Jannis hästar (hon har ju några att välja mellan ;)). Annars softade vi mest hela kvällen, åt god mat, pratade och pratade och pratade! Var himla mysigt och det finns verkligen inget bättre än att umgås med sina allra bästa vänner! Helt perfekt alltså!







Kommentarer
Postat av: Elin - en hästblogg med en otrolig sköthäst

Ni är tillbaka! :D

2011-04-02 @ 17:34:50
URL: http://lizzylover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback