Hårdträning

Idag har jag dressyrträning med gruppen, som jag brukar vara med på varannan vecka. Jag red ju där förra veckan så egentligen skulle jag inte vara med idag. Men hon som jag delar platsen med kunde inte vara med denna gång så då kör jag i stället! Känns som om vi verkligen hårdtränar nu, med mycket träningar och tävlingar framför oss! Men det brukar ju vara så under tävlingssäsongen, Artie får helt enkelt vänta tills i sommar tills han får lov!

Själv tycker jag det är jättekul att vara igång igen. Hade ju ett väldigt långt uppehåll från träning och tävlingen en period, så jag tycker det är härligt med full rulle! 

Så här trötta såg jag och Artie ut efter gårdagens träning, haha! I morgon och på torsdag ska Artie dock få ta det lugnt för att vila upp sig inför tävlingen på fredag.




Kommentarer
Postat av: Elin - en hästblogg med en otrolig sköthäst

Åh, söta som vanligt! =)



Kommer ihåg den trista tiden när du var hästlös :( Tråkiga minnen, jag lever bara i nuet ;D

2011-04-19 @ 23:44:25
URL: http://lizzylover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback