Halsning fran England!

Hejhejhejhej!

Just nu ar jag i en Apple-affar i England, sa tankte att jag kunde skicka en liten halsning! Har forsokt mobilblogga fran pappas iPhone, men tyvarr fungerar det inte. Resan hit var val inte den roligaste direkt, vi aktre forst till Skavsta dar vi fick reda pa att planet var 20 min forsenat. Sedan efter yttligare en tid sa de att det var mycket dimma for planet att landa pa Skavsta sa det hade landat pa Arlanda. Vi fick alltsa ta bussen 2 timmar upp till Stockholm! Nar vi kom fram trodde vi att vi skulle fa starta direkt, men nej, da fick vi vanta 2 timmar till innan vi kunde aka ivag! Suck!

Tillslut kom vi fram i alla fall, och det ar riktigt varvader har! Idag har jag shoppat en hel del och annu mer ska det bli i morgon! Nu ska jga fortsatta kolla runt lite, men vi hors! Kram pa er!





Kommentarer
Postat av: Elin - en hästblogg med en otrolig sköthäst

Så kul att du har kul! :)

2011-04-04 @ 21:09:09
URL: http://lizzylover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback