Gutenmorgen

Idag så har jag utvecklingssamtal 17.30. Bajstid, mitt i allt ju! Så tänkte att jag skulle cykla direkt till stallet från skolan och hinna få båda ridna innan dess. Om jag inte hinner klart med mockning/påsar/hinkar så är det ju bara att åka tillbaka och fixa.

Blir lite dressyr med båda, om jag inte hoppar Vendela lite grann. Hon blir fin av det, och kan vara bra för henne att jobba på något annat sätt än ren dressyr :D Dessutom så tycker vi båda att det är så roligt ju! Om det är bra väder så kanske jag kör lite 50/50 uteritt och dressyrpass med Artie också, vi får se!

Tre bilder på mig och min fina Issa från när vi var på shopping-resa i England i höstas. Saknar min kompis väldigt mycket nu, tur att hon kommer hem ikväll!! <3 :D






Kram

Kommentarer
Postat av: Ebba

Sv; det ska bli kul att ses! :D

2011-04-06 @ 10:05:26
URL: http://dressyrvshoppning.blogg.se/
Postat av: Julia

Vill bara försäkra mig om att du inte tyckte det var jobbigt med min långa tips-kommentar, jag ville bara dela med mig :p Det är ridläraren i mig som kommer fram, haha!

2011-04-06 @ 13:38:43
URL: http://ohjuliet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback