God förmiddag

Idag så är det träning för Karin, känns som att det var ett tag sen! Ska bli roligt, och framförallt nyttigt. Jag behöver lite hjälp just nu med hur jag ska lösa de problem som dyker upp. 

Idag så hoppas jag att alla håller tummarna för min vän Isabelle, det gör iaf jag! Själv så ska jag strax byta om och cykla neråt stallet tänkte jag, eller om jag ska springa lite först. Intervaller funderar jag på att prova, får se hur det blir. Måste dammsuga mitt rum först också, blä. 

Efter träningen så ska jag hem och duscha iallafall, sedan så ska Gustav komma hit. Får se vilken tid det blir, men ska nog hinna med att skriva om träningen innan dess. Sedan så kommer ju Issa antagligen att rapportera sina tävlingsresultat också! 

Karin rider Vendela under en träning i maj förra året :)




Kommentarer
Postat av: Daniela

Super snygg heder :) lycka till på träningen <33

2011-04-22 @ 11:52:28
URL: http://powerpony.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback