Fredag är Findag

Av någon konstig anledning (okej, det var min idé) så ska vi vara finklädda i min klass idag. Inte sådär fest-fin, utan sådana kläder som man bara älskar att ha på sig. Antingen något nytt man precis har köpt eller sitt favoritplagg som man alltid trivs i. Jag valde att använda mina nya chinos och röda Converse + en blus som jag köpte i England. Jag ser väl tillräckligt vårfin ut va? ;)

Jag känner på mig att det här blir en bra fredag! Madde ska hämta upp mig om en stund med bilen, så jag slipper cykla till skolan. Tack älskade vän! Sedan har vi fredagsfika i klassen, vilket alltid förgyller dagen. Kvällen ska jag spendera med mina bästa kompisar, så en bättre fredag kan det knappast bli!







Kommentarer
Postat av: JoffaJan

man har ju en ganska så snygg flick vän! ;D<3

2011-04-08 @ 16:01:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback