Första april

Har ni tänkt ut något bra första-april skämt till idag? :D Har själv inte gjort det, men vem vet jag kanske blir lurad av någon annan?

Det var väldigt jämt igår på Dagens fråga gällande hur mycket uppdatering ni tycker att en bra blogg ska ha. Ingen av er (som röstade) tyckte att det skulle vara mer än 9 inlägg om dagen. Det som fick flest röster var 2-6 stycken, helst få välskrivna än många utfyllnadsinlägg. Det tycker vi också låter rimligt, dvs kvalitet före kvantitet! Som vi skrev tidigare har vi hittils legat på ett snitt på 9,9 inlägg som dagen, alltså lite mer än vad ni tycker är nödvändigt. Det är inte så att vi kommer skära ner kraftigt på vår uppdatering, men däremot tar vi hänsyn till vad ni tycker. Så vi kommer absolut försöka skriva lite färre utfyllnadsinlägg och istället inlägg med högre standard. Låter det bra?

För att hoppa vidare till nästa ämne så måste jag säga att det är otroligt skönt med fredag igen! För mig kommer det dessutom bli en långhelg då jag ska bort sön-tis. Ska först bara genomföra ett fysikprov på morgonen, sedan kommer nog resten av dagen rulla på! Ska umgås med mina härliga vänner i kväll, vilket aldrig sitter fel!
Vad ska ni göra idag?

hahah




Kommentarer
Postat av: Elin - en hästblogg med en otrolig sköthäst

Söt som vanligt. :)



Tycker ni ska köra på som vanligt, inte skära ner någonstans, er blogg är bäst! :D

2011-04-01 @ 15:32:53
URL: http://lizzylover.blogg.se/
Postat av: Dafie

Haha jag har gjort världens sämsta första april-skämt...



Och jag tycker egentligen att ni ska köra på det som ni tycker är bra, men ni kan ju variera så att ni ibland har många inlägg och ibland några få, så att alla blir nöjda... Nåt sånt :S

2011-04-01 @ 21:17:09
URL: http://dafiedencoola.blogg.se/
Postat av: Elin - en hästblogg med en otrolig sköthäst

Jag har saknat uppdateringen här idag :(

Men ni tar igen det imorgon va? :D



Glöm aldrig bort att eran blogg är grymmast och bästast. <3

2011-04-01 @ 23:13:26
URL: http://lizzylover.blogg.se/
Postat av: Elin - en hästblogg med en otrolig sköthäst

Jag har tavlingsduon.blogg.se abstinens, måste läsaläsaläsa!



haha :D får ägna lite tid till att titta bak i arkivet .. :)

2011-04-02 @ 11:42:19
URL: http://lizzylover.blogg.se/
Postat av: Bella Manson - Kom ihåg namnet

Jag tycker det viktigaste är att man gör som man själv vill och känner för när det gäller uppdateringen

2011-04-02 @ 13:32:02
URL: http://bellamanson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback