Dags för stallet

Har haft en riktigt tråk-söndag och läst igenom vad som kommer på kemiprovet på onsdag. Dock vet jag inte om jag blivit något klokare av det, men det lär väl märkas. Kan ju nämna att kemi verkligen inte är mitt favoritämne så  mitt pluggande görs inte frivilligt..!

Jag hade strax tänkt åka till stallet för att rida en sväng på Artie. Vädret är väl lite sådär nu när solen har gått i moln och det blåser. Jag har inte planerat vart jag ska rida utan jag tar det som det kommer.





Kommentarer
Postat av: Elin - en hästblogg med en otrolig sköthäst

Inget plugg gör man väl frivilligt? :P



Haha, har matteprov på onsdag .. kul ;s



Hoppas ridningen gick bra :)

2011-04-10 @ 19:48:38
URL: http://lizzylover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback