Dagens planer

(Såg att Issa skrivit att jag sov - men daah jag var vaken! Vaknade vid tio)
Idag blir nog en rolig dag, tänkte först försöka göra lite nytta. Står mellan att springa lite i springspåret i skogen och att städa min svinstia till rum. Tror det blir springa faktiskt, rummet får vänta.
Sedan så ska jag, mamma och troligtvis Issa också åka till Ny- eller Norrköping för att kolla i lite hästaffärer. Jag behöver ju verkligen ett par nya vita ridbyxor! Fick det i födelsedagspresent, så ska bara åka och prova ut ett par och köpa dom. Vill helst ha ett par Equline eller Pikeur. Låter kanske lite snobb, men jag tävlar ju rätt ofta nu, och det blir många tvättar för ett par ridbyxor. Bättre att satsa på ett par som (förhoppningsvis!) inte töjer sig så lätt, som mina gjort nu.
Sedan så blir det ju stallet och Vendela såklart. Har inte helt bestämt mig ang ridningen. Antingen dressyr eller skogen, lät lockande att skritta ut med Issa och bara mysa. Får la se. Kristina kommer in med Bingo sedan också, för lite konditionsträning. Får se var vi hamnar, kanske tar nåt språng på stora utebanan. Det uppskattar säker hopphästen Bingo! Fast jag tycker att han börjar bli rätt omskolad nu faktiskt, dressyrstjärna blir det av honom också.
Ikväll så skulle jag träffat Gustav, men hans träning var så himla sen (han är fotbollsnörd, fast rätt duktig, så det får han vara då) så jag ska träffa mina brudar istället. Ska ändå troligtvis på påskmiddag hos Gurraboy på fredag istället som kompensering eller nåt. Beror på om det funkar med min träning, men det ska vi väl hoppas! :)
Vendullis, jag och Artieparty!
Jag och Bingobus när vi hoppade på Trolldal i somras, detta är dock framridning

Kommentarer
Postat av: Klara Dahlstedt

Sv; Haha tack :)

2011-04-20 @ 10:59:39
URL: http://klaradahlstedt.blogg.se/
Postat av: Elin - en hästblogg med en otrolig sköthäst

Hoppas din dag blir bra, och att du hittar ridbyxorna som du vill ha! :D

2011-04-20 @ 13:46:07
URL: http://lizzylover.blogg.se/
Postat av: Julia

Tänkte tipsa om eurostar, de gör grymma ridbyxor!

2011-04-20 @ 14:54:45
URL: http://ohjuliet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback