Ändrade planer

Igår hade jag tänkt rida ut i det fina vädret på Artie. Jag hade tänkt passa på att rida en ganska lång sväng. Jag gav mig ut i skogen, men efter att jag travat hörde jag att ena Arties sko klingade mot gruset! Så det blev bara att vända hemåt direkt. Ena bakskon hängde löst och satt snett. När jag kom tillbaka till stallet bad jag Karin (min tränare) titta på den och vi beslutade att ta bort den helt. Annars fanns risken att han skulle tappa den själv och hoven skulle gå sönder. 

Så det blev knappt någon ridning för mig igår lär knappast bli det idag heller. Ska nog gå ut och gå med honom så han får röra på sig. Han ska skos så snart som möjligt, antingen idag eller de närmsta dagarna. Jag får reda på när i eftermiddag. Känns ju lite sådär inför tävlingen på lördag, men det är sånt som händer!

Den vita är skolös :(




Kommentarer
Postat av: sandra

nej vad tråkigt :(

2011-04-25 @ 13:13:24
URL: http://sandrashalsa.blogg.se/
Postat av: Elin - en hästblogg med en otrolig sköthäst

Åh, nej så tråkigt! :(

2011-04-25 @ 13:24:09
URL: http://lizzylover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback