Hej igen!

Hej på er allihop! 
 
Känner mig sugen på att dra igång denna blogg nu igen, så gott jag hinner i alla fall! Är ju något speciellt med hästbloggar ändå trots allt, något som inte min vardagsblogg lyckas täcka helt. Därför jag drogs hitåt igen helt enkelt haha. 
 
Kala har gått så himla bra nu på senaste, dock rullade hon fast i boxen i förrgår och blev lite svullen och sårig i ena bakbenet. Det innebar endast longering (hon såg OK ut i båda varven!) och sedan promenad 20 min och kyla med vatten 20 min igår. Ska kolla läget idag igen, ser hon okej ut så skrittar jag nog lite alt longerar henne inspänd så det blir lite mer arbete av det hela. 
 
Tre bilder på Kala från när vi var och tränade för Karin Öljemark i måndags! Ska lägga upp filmerna från den träningen här tänkte jag :)
 
Har även anmält oss till vår första tävling! Den femte mars så rider vi LC2 hemma!
 

Kommentarer
Postat av: Julia

Blogga mera!! ;D

2013-02-17 @ 13:25:59
URL: http://ohjuliet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback