Vendela-update

Hej bloggen! 

Vad kul att vi närmar oss vår "gamla" statistik igen - roligt att många uppskattar blogge! Och tack för allt beröm Kala fått också! Ska strax åka ut till Kala och rida innan solen går ner (iaf försöka), ska prova longera henne innan passet idag, får se vad hon tycker om det. 
 
Vill passa på att berätta något roligt bara. Vendela var och tävlade med Emma i helgen och det gick jättebra sa Emma. Dom kom på en fin fjärdeplacering i LB1 på 64 % och red på 60 % i sin första LA1 tillsammans! Känns så himla roligt att dom trivs så bra ihop och jag känner varje gång jag ser nya bilder på dom att jag gjorde rätt som sålde Vendela till Skärnells. Även om en del av mig fortfarande saknar tiden med Cavendishan, såklart. 
 
Finaste ponnyn :)
 
 

Kommentarer
Postat av: Julia

Vad kul att det går så bra!

2012-10-24 @ 12:32:11
URL: http://ohjuliet.blogg.se
Postat av: Emma & Cavendish

Värdens bästa ponny är vad hon är. Är så glad att hon just blev vår :) <3

2012-10-28 @ 08:39:01
URL: http://dressyrpinglan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback