Onsdag 28e november

Som planerat red jag i ridhuset idag. Underlaget var lite konstigt, tror de håller på att fixar till det eller något. På ena sidan var det alldeles för djupt, medan andra var helt okej. Dock skulle ridskolan ha den bättre delen så privatryttarna fick hamna på den sidan som kändes som en sandstrand.
 
Men, trots det gick Artie riktigt fint! Jag red ett väldigt mjukgörande pass, ville få honom helt igenom i hela kroppen. Flyttade, tempoväxlade och gjorde mycket övergångar. Han kändes så himla fin, så det var riktigt kul!
 

Kommentarer
Postat av: camilla

Gud vad skönt med ridhus, ligger den på samma gård eller har du skrittavstånd till den?

Svar: Ja verkligen, förr stod jag i ett stall utan ridhus så nu på vintern när jag har känner jag mig nästan bortskämd! Ridhuset ligger på anläggningen, så det är supersmidigt :D
tavlingsduon.blogg.se

2012-11-29 @ 09:31:25
URL: http://bbqridtravare.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback