Fortsättnig på dagen

Skrittade ut Kala idag med Johanna och Mia, Johanna var klar när jag kom till stallet så fick snabba på för att hinna med. Självklart hade Kala lerat ner sig ordentligt och det blir så tydligt hur dammig hon är när hon är svart! 
 
Ridturen gick bra, skönt för Kala att ha Mia med sig. Passade på att rida en sväng Kala aldrig gått förut, men det gick jättebra. Hon är fortfarande mycket fokuserad på omgivningen (såklart) och kliver inte riktigt på. Efter Vendela (som visserligen aldrig tittade på något, men taktade och hetsade desto mer) så är jag tacksam för allt ute som inte är halvpassage eller skuttande på tvären! :) 
 
Efter skritturen som tog ca 45 min så fixade jag åt Kala och hon var så gullig när jag mockade och hon ville gosa. Hon är så snäll och mysig, så lugn fast det är myckt nytt. Mitt framtidshopp det där! 
 
Lite bilder från senaste veckan
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback