Film från provridningen

Tänkte visa två filmer så att ni får se Kala riden! Tycker faktiskt redan att hon rör sig bättre nu, mer luft i gången.
 
Galoppen framför allt är bättre, hon är inte så guppig med huvudet utan mer stilla även om hon fortfarande har lite svårt att bli riktigt rund annat än några språng här och var. Men även traven känns mer luftig och framförallt mellan hand och skänkel när vi får våra moments, här rinner hon iväg lite. Jag skulle behövt skjuta fram magen mer och vinklat om bäcknet för att fång upp henne. Inte tittat på dessa alls sen vi köpte henne, så jag tyckte det var så kul att se!
 
Ni får titta på helheten, så kanske ni ser samma stjärna som jag ser? 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Julia

Självklart ser jag en stjärna! Hon är bara valpig och det är förståeligt.

Sv: Ja, rött klär hon i. Brukar inte vara så "extrem" och matcha. Men tänkte varför inte? O det blev ju faktiskt snyggt!
Ja, vi kommer säkert sluta med ett helt gäng med italienare, haha :p Dill och Doris är så söta namn förresten! Haha, det förstår jag :p

2012-11-08 @ 00:21:18
URL: http://ohjuliet.blogg.se
Postat av: Emelie

Det kommer nog att bli hur bra som helst! Hon ser väldigt trevlig ut! :)

2012-11-08 @ 08:43:54
URL: http://systrarnawester.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback