Då & nu

November 2010

Oktober 2012
 
Synd att jag inte hade någon bild utan ridtäcke, men tycker allt det syns ändå hur mycket han har biffat till sig. Jag har faktiskt tänkt på det rätt mycket den senaste tiden hur fin Artie har blivit i kroppen, särskilt kring rumpan men också bogen och halsen. Han är ju väldigt nätt i typen, men märks stor skillnad från när han var unghäst och jag precis köpt honom. Sen kanske inte den översta bilden är tagen i den fagraste vinkeln, men det var den enda helkroppsbilden jag hade från provridningen. Kul i alla fall att se att det fortfarande går framåt :D
 

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Vilket bra jobb du har gjort med honom! :)
Värsta biffen ;D
Snygg nya headern är föresten :)

Svar: Åh tack så mycket, kul att det syns för andra också och inte bara för mig :D Kul när allt arbete faktiskt visar resultat ;)
tavlingsduon.blogg.se

2012-11-13 @ 23:18:17
URL: http://mikzzan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback