Vilken stjärna!

Åh min lilla häst! Jag har nu haft honom i min ägo i ungefär två år och en månad och han lyckas fortfarande överraska mig. Han förvånar mig över hur underbar han är och sån härlig personlighet han har. Jag kommer aldrig hitta någon annan häst som passar mig så bra ridmässigt som han gör. Känns som Artie passar mig 100 % i alla lägen, älskar verkligen honom av hela mitt hjärta.
 
Anledningen till denna hyllning är av den enkla anledningen till ett toppenpass vi hade idag! Vanligtvis brukar vi ha Daniel-träning varannan torsdag men den blev inställd p.g.a för många som inte kunde. Men istället valde jag, Maja, Saga och Emma att hoppa själva. Blev mest markarbete eftersom Artie inte gått fullt ut senaste veckan och även därför trodde jag han skulle vara otrimmad. Alltså lite för mycket energi som han skulle lägga på annat t.ex. titta på andra saker, inte riktigt lyssna och kanske försöka göra allt på något knasigt vis, haha. Men han var såå fin min kille! Han hoppade superbra, lyssnade och tog alla förhållningar och busade såklart efter hindrena men det gör ju inget eftersom han inte hoppat på några veckor nu heller! Han är en riktig glädjespridare, är så glad att jag fått lära känna honom och haft så kul med honom under de här åren ♥
 

 

Kommentarer
Postat av: Julia

Verkligen härligt att läsa!

2012-12-14 @ 12:41:41
URL: http://ohjuliet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback