Laddat värre

Inte varit hemma så mycket, men Qarlos står duschad och fin i boxen inför morgondagens äventyr i Mariefred! LB2 med laget står på schemat och jag tror att jag vet var jag ska rida också, hoppas att jag kan hålla mig från alla felridningar som jag dragits med tidigare! 

Kändes helt okej idag, han fick vila igår efter en bra vecka och nästa gång ska jag nog sätta vilan en dag tidigare och istället rida honom två dagar innan tävling, mest för mina egna nervers skull. Men löste sig bra och känner att vi är så förberedda vi kan bli, vad mer kan man begära? 

Tävlingen fanns på equipe såg jag också, smidigt så man kan följa över internet! 

Invigde min nya tröja idag :) Snyggt jag håller mobilen också, får träna lite på det där. Tappade den dessutom i toan (!!!!!!!!) hos Gustav igår, så är sjukt tacksam att den ens lever! Har hört att iphone inte tål ett skit, men att bli toadoppad gick tydligen ann. Vilken liten kämpe <3


Bläsen igår med sin mat, ser ut som en liten ponny




Kommentarer
Postat av: Fanny

Suuupergrattis till ett fintfint resultat! :D Följde er på equipe!

2012-04-15 @ 21:53:51
URL: http://gax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback