Träningshelg

Nämnde förra veckan att jag kommer vara borta hela den här helgen. Jag ska nämligen på träningskurs hos Louise Haaga. Ni kanske kommer ihåg att jag var där i våras också? Det ska i alla fall bli riktigt kul, två från klubben kommer också åka så då är det ännu roligare.

Tyvärr innebär det här att jag kommer missa andra omgången av div II, men anmälde mig till denna kurs redan innan datumen för allsvenskan kom ut. Laget kommer ändå kunna starta, dock bara på tre ryttare eftersom Maja också ska till Lousie. Men jag tror ändå det kommer gå galant för dem, de är ju så grymma! :D 

Det var lite kort om vad som händer i helgen, kommer säkert berätta mer om det sen :)

Senast jag var på Skästa Gård








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback