Söndag 27 november

Som Freddi skrev fick jag lite hastigt jobb i stallet idag. Gick alltså upp vid 6 i morse och jobbade fram till klockan 3. Efter det åkte jag ut till en klasskompis där vi var några stycken och jobbade på vårt projektarbete. Det börjar äntligen gå lite framåt, så det ska nog bli nåt av det med ska ni se!

Eftersom jag inte tog med någon lunch till stallet var jag väldigt trött när det var dags att rida, så red ut en sväng i stället för att det skulle bli ett dåligt pass på banan för jag var trött inte orkade rida. Blev en riktigt mysig tur i skogen och Artie gick riktigt bra. Kunde arbeta honom ordenligt och utnyttjade alla kruvor hela tiden och flyttade honom och så. Så det var roligt att det gick bra :D

En av bilderna från i fredags, har fortfarande jättemånga att lägga upp :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback