Trögt

Det går segt med startlistorna inför lördagens tävling. Det irriterar mig rätt mycket, för det som saknas är en laguppställning för Trosa RS. Herregud Smedstorp - det är ju bara att göra listorna och sedan lämna tomt och skriva "Trosa RS ryttare 1" osv på de platser där som sedan kan sättas in!

Förresten så kan jag lika gärna gnälla lite till när jag ändå är i farten. Jag tycker det är illa att man måste skicka in sin laguppställning så tidigt som innan klocka 12 på måndagen samma vecka som tävlingen är! Jag och min kära mor, som föreställer Katrineholms lagledare, har missat båda gångerna, haha. Fattar att man måste kunna göra startlistorna, men lite mer tid tycker jag allt att man kan få på sig. 

Nu hoppas jag att dessa listor kan poppa upp snart - jag är ju nyfiken :D

Jag och Bingo i höstas :)




Kommentarer
Postat av: Julia

Sv: Härligt att ni blir glada av mina kommentarer :)<3

2011-05-19 @ 16:45:13
URL: http://ohjuliet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback