Sparbanken Rekarne Ponnycup 2011

Kanske dags att avslöja vad det är för stora planer team Fredrika Källström har planerat..

Det är såhär att den 1-3 juli så har ju Gripens RF sitt meeting, Sparbanken Rekarne Ponnycup. Ni som följt mig från min förra blogg minns kanske att jag var där med Vendela förra året också. Då så red vi Mellanrundan i kat D och tog faktiskt hem det hela!



I år så kommer vi inte att försvara vår seger, utan vi deltar i Stora rundan. Kommer alltså att rida en LA:1 första dagen, Lag-03 andra och sedan avsluta med en LA:P1 tredje dagen. 

Ännu roligare komer det bli i och med att Bingo också följer med! Han kommer att starta Lilla rundan kat C, och går därmed LC:2, LB:1 och LB:1 dessa tre dagar. 

Dessa klasser ligger så himla rätt för båda hästarna, verkligen precis i takt med deras utbildningsnivå. Kommer alltså bli start med Bingo på morgonen och sedan Vendela på kvällen. Perfekt att jag kommer att hinna vila upp mig och chilla runt, kolla på andra ekipage.

Just i dagsläget så står vi i kö till boxplats på Zegers ridcenter (tävlingsplatsen) med båda hästarna, och hoppas på att få boxar där :)

Dessutom så vet jag att minst tre av er läsare ska dit - fy vad kul det ska bli att träffa er!







Kommentarer
Postat av: Josäfin :>

Härliga bilder :D

2011-05-24 @ 18:01:09
URL: http://jossanamigo.blogg.se/
Postat av: Elin - en hästblogg med en otrolig sköthäst

Åh, så kul att träffa läsare! :D



Vilka är det som mer ska dit? :)

2011-05-25 @ 15:46:42
URL: http://lizzylover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback