Godermorgen

Nu så är det hög tid att cykla till skolan, ska bara packa ridkläderna så att jag kan åka direkt! 

Skönt väder idag också, tack så jättemycket väderguden. Idag blir det alltså lite ridhusridning. om det inte känns okej att rida ute, isåfall så gör jag nog det. Eftersom det är lösgörande arbete i låg form så har jag inte jättemycket hjälp av spegeln idag, och då känns det ju ovärt att rida inomhus faktiskt, det har jag ju gjort hela vintern (typ).

Har förberett lite inlägg under dagen, bland annat en dagens fråga, så det blir update även fast jag draggar till stallet på direkten efter skolan :)

Well, dags att packa!



Hahaha, skulle göra någons slags puss, men det blev ju bara jättefult! Äh vafan, här får ni en fulpuss kära readers :*




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback