Helgplaner

Får se om jag hinner rida Bingo något i helgen, den är fullspäckad som vanligt.

Bingo efter senaste träningen


Ikväll så ska jag troligtvis träffa Gustav efter träningen, och imorgon så måste jag leta reda på alla prylar som jag ska ha till min utklädnad + att jag borde hoppa Vendela lite.

Lördag-kväll så har ju ingen stolt svensk missat att det är final i melodifestivalen, och jag ska självklart titta! Ska kolla tillsammans med Issa, och våra kompisar Sofie och Janni! Ska bli jätteroligt, har taggat i över en månad nu, haha. Jag är lite småtöntig av mig, jag vet.

På söndag så är det ju maskeradhoppning på Trolldal, och Tävlingsduon ska delta! Vet inte vad Issa ska klä ut sig till, även om jag har mina aningar. Själv så ska jag vara hoppryttare, och det lär bli en massa bilder från dagen!



Hihi, Tävlingsduon på pusskalas


Kram

Kommentarer
Postat av: Elin

Super fin blogg! :) söta hästar oxå! :D

2011-03-11 @ 15:18:58
URL: http://eeliinzz.blogg.se/
Postat av: Klara Dahlstedt

Ska du klä ut dig till hoppryttare..? :P När jag och Edvin var med på en klädde jag ut mig till bonde och han fick bli kossa. ;)



Sv; Jag överlevde, otroligt!



Det är ju super, åh vill också tävla dressyr! :O Hur ofta tävlar du ungefär? :)

2011-03-11 @ 16:02:08
URL: http://klaradahlstedt.blogg.se/
Postat av: Elin - en hästblogg med en otrolig sköthäst

Fotar ni med Issas (?) kamera i ridhuset? :D skulle vara kul att se bilder.



Hoppas det går bäst för er båda! :D

2011-03-11 @ 16:48:19
URL: http://lizzylover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback