Godmorgon alla morgonpigga



Börjar dagen med denna härliga vårbild från förra året. En av dom bästa längningarna hon gjort faktiskt, min prinsessa!

Själv så älskar jag att man börjar känna att våren finns i luften faktiskt, jag är så otroligt less på vintern nu. Min häst också faktiskt, för den delen, haha..! Idag så börjar jag klockan kvart över 10 och slutar kvart över 1, det känns skapligt faktiskt. Man kan liksom acceptera det faktum att man måste gå till skolan när man har en sån dag! 

Kram


Kommentarer
Postat av: Klara Dahlstedt

Sv; Tuff häst, tycker den ser "dressyrig" ut också. Dumt att domarna dömer ner den p.g.a. färgen.. Det kanske är svårare att döma en mönstrad häst för att det stör hur man uppfattar rörelserna?



Han är 145,0. :) Inte så stor och vi känner oss inte jättekaxiga när vi tävlar bland de stora hästarna nu... ;) Aha, men det är ju en perfekt höjd. Jag undrar hur många av dressyrponnyerna som verkligen är ponnyer? Det är samma inom hoppning i de högsta klasserna, där är det nog tveksamt hur mycket ponnyer det är.. :P

2011-03-09 @ 08:31:51
URL: http://klaradahlstedt.blogg.se/
Postat av: sussi

härligt när man känner att 2 tränare kompar så bra. =)

ja det syns på Vendela att hon trivs.

Härlig bild, vilka bakben =) håller med om att man nu verkligen kan känna våren i luften. Kram

2011-03-09 @ 11:07:26
URL: http://siouxzie.blogg.se/
Postat av: Elin - en hästblogg med en otrolig sköthäst

Här snöar det .. :(

2011-03-09 @ 15:59:41
URL: http://lizzylover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback