Träning på lördag

På lördag så ska vi träna för Karin Öljemark! Det ska bli riktigt roligt, känns som att jag verkligen behöver det. Det är mest när man inte tränat på ett tag som man märker hur mycket det faktiskt ger att träna och ta hjälp. Jag ger mig så lätt, nöjer mig. Tror att det ser mycket bättre ut än vad det sedan gör. Dessutom så har jag så lätt att fastna i problemet, om mågot inte känns bra så vill jag att det ska kännas bra och ger mig inte. Det är bara det att varv på varv i en volt sällan hjälper så bra på en spänd högersida. 



Så det ska helt enkelt bli jätteroligt, något jag ser fram emot. Blir en dag med Vendela, eftersom Karin ska tävla på vära Ericsbergstävlingar (Elitdressyr som Katrineholms RF har dom varje år) så fanns det inte så många tider, så det räckte inte till Bingo, annars så skulle han varit med också. Får se om tiden räcker till nu i veckan till att åka och rida honom något :)




Kommentarer
Postat av: Alexandra

sv: Jaa, det var jättekul att prova något nytt!

2011-07-24 @ 19:56:04
URL: http://alexofisen.blogg.se/
Postat av: Katrine

Tack Freddi! :D Du vet verkligen hur man gör någon glad!

2011-07-25 @ 00:31:10
URL: http://ponnyprinzarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback